Er du interessert i Nmf sitt internasjonale arbeid?

Har du lyst å bidra til Nmf sitt største møte? Har du lyst for å samarbeide med et dyktig og motivert team og bli kjent med mange studenter fra hele Norden? Da må du lese videre og søke!

Hva er FINO?

FINO er en IFMSA (internasjonal medisinstudentforening) der de nordiske land samles for å samarbeide mot temaer vi føler er viktig for oss. Medisinstudenter fra Norge, Sverige, Danmark, Island og Finland kommer sammen for å lære om et spesifikt tema, lære fra hverandre og ha det utrolig kjekt sammen! FINO er en utrolig lærerik opplevelse der man er involvert i Nmf sitt internasjonale arbeid, har det utrolig kjekt på sosial programmet og får venner fra hele norden! I november 2020 skal FINO arrangeres i Oslo.

Hvorfor søke på verv?

Det er en fantastisk opplevelse å være med på FINO, men det er enda bedre å også kunne være med i organisasjonskomiteen! Du vil samarbeide med en fantastisk gjeng av motiverte Nmf medlemmer, få veldig mye nyttig erfaring og kunnskap, og hjelpe Nmf utrolig mye. Og sist men ikke minst, du vil ikke bare ha en kjempebra opplevelse selv, men du vil gi andre medisinstudenter muligheten til å ha en fantastisk opplevelse!

Hvilke stillinger kan du søke på?

Programansvarlig x 2:

Ansvarlig for å lage og sette sammen et spennende faglig program. Dette gjøres gjennom å organisere workshops og foredrag. Programansvarlig har også i oppgave å koordinere med foredragsholdere og workshopsholdere. Vi trenger to personer til denne oppgaven.

Økonomiansvarlig:

Ansvarlig for å styre økonomien gjennom å ha oversikt over og kontroll på budsjettet. Økonomiansvarlig jobber tett sammen med sponsoransvarlig. Det er en fordel med tidligere erfaring med økonomi, men det er ikke et krav.

Sponsoransvarlig:

Vi håper på å få tak i sponsorer til arrangementet. Her kommer rollen som sponsoransvarlig inn. Oppgavene vil være å søke om støtte hos ulike aktører. I tillegg til å holde kontakten med potensielle sponsorer. Sponsoransvarlig jobber tett sammen med økonomiansvarlig.

Logistikk og matansvarlig:

Logistikk og matansvarlig er ansvarlig for all logistikk rundt møte. Holder kontakt med overnattingssted, konferanselokaler og ordner med transport. Som matansvarlig er du også ansvarlig for å planlegge måltider og for at ingen går rundt sulten.

Web og PR-ansvarlig.

Er du over gjennomsnittet interessert i sosiale medier? Da er dette stillingen for deg. Som web og PR ansvarlig styrer du arrangementets facebook og instagramkonto. Hovedoppgaven blir å promotere arrangementet i ulike kanaler.

Hvem trenger vi?

Deg! Vi trenger motiverte Nmf medlemmer som er interessert i global helse og Nmf sitt internasjonale arbeid, og som har lyst til å bli med i å arrangere noe så spennende og gøy!

Hvordan søker jeg?

Fyll ut google skjemaet innen søknadsfristen 8/11. Alle søkere vil få tilbakemelding innen 17. november.

Vi gleder oss til å lese søknaden din!

Kontakt oss gjerne på fino2020oc@gmail.com om du har spørsmål!

#FINOOSLO2020