Medlemsmøte VLF 16. november kl 1900

Velkommen til medlemsmøte i Vestfold Legeforening! Quality Hotel Oseberg, Tønsberg onsdag 16. november kl 19.
qualitytbg.JPEG

Gisle Roksund

Innleder Gisle Roksund.
Vi har gleden av å invitere til medlemsmøte i Vesfold legeforening. Vi starter med foredrag av Gisle Roksund, fastlege i Skien og kjent for sitt engasjement og deltagelse i både Legeforeningen og samfunnspolitisk debatt. Roksund er spesialist i Allmennmedisin og Samfunnsmedisin. Han er tidligere leder i NFA (Norsk forening for allemennmedsin). Roksund er en av initiativtagerne som først reiste debatten om overdiagnostikk i Norge. og har bidratt i den videre diskusjonen, og holdt flere foredrag både nasjonalt og internasjonalt om temaet. Vi gleder oss til å høre mer om dette på medlemsmøtet.

Det serveres middagsbuffet etter møtet for alle medlemmer.

Velkommen! Påmelding: vestfoldlegeforening@gmail.com