06. desember 2016

Derfor er jeg lege - Forbedringsarbeid er meningsfylt

Å drive med forbedringsarbeid som lege gir oss en helt unik mulighet til å påvirke systemet, og dermed forløpet til mange pasienter. Det handler om å jobbe systematisk og målrettet over tid, sier Ane Kaurstad, LIS, Divisjon Gjøvik, Sykehuset Innlandet HF.
30. oktober 2016

Høstseminar 18.-19. november 2016

I år er høstseminaret lagt til Pellestova. Håper det er mange som har lyst til å ta turen til fjells. Vi starter fredagskvelden med kaffe, kulturelt innslag og apertiff før vi koser oss med god mat. Lørdagens program kan du lese mer om under. Og til slutt blir det kanskje tid og føre for en skitur før hjemreise ?
06. juni 2016

Derfor er jeg lege - Legeyrket gir muligheter

Jeg har hatt veldig gode år sammen med kollegene på Kapp Legesenter. Vi har delt gleder og sorger gjennom mange år, sier Kari Sollien, fastlege, Kapp legesenter og leder i Allmennlegeforeningen.
03. mai 2016

Årsmøte Oppland legeforening 2016

OLF inviterer, i forbindelse med årmøtet, sine medlemmer til samling på Nythun i Etnedal, Valdres 10. - 11. juni 2016. Benytt anledingen til å treffe kolleger i uformelle og trivelige omgivelser ! Påmelding innen 24. mai via e-skjema nederst på siden. NB ! Opplysning om at påmeldingen er kommet til mottaker skal komme opp på skjermen umiddelbart når skjemaet er sendt korrekt. Pålogging er ikke nødvendig.