Eldre artikler

15. november 2018

Derfor er jeg lege - Legeforeningens gull

- Jeg har vært engasjert i fagmedisinsk arbeid siden 2000. Jeg kommer fra en aktiv fagmedisinsk forening, hvor jeg ble valgt til leder i 2005. Samme år ble jeg valgt inn i FaMe, fagaksens landsstyredelegasjon, sier Cecilie Risøe, seksjonsoverlege, kardiologisk avdeling, Rikshospitalet, Oslo universitetssykehus.
21. mai 2017

Oppdaterte retningslinjer

Følg med på Kvalitetsutvalgets vurdering av retningslinjene fra ESC som publiseres i Hjerteforum. De legges ut fortløpende under "Retningslinjer" i menyen øverst.
21. juni 2016

Derfor er jeg lege - Stolt kardiolog

Jeg har en vag følelse av at drømmen om legeyrket startet da jeg som åtteåring ble operert, men i ettertid er jeg litt usikker på akkurat det, sier Thor Edvardsen, avdelingsleder, Kardiologisk avdeling, professor II, OUS og Universitet i Oslo.
03. desember 2014

Kardiologiske metoder 2014

Kardiologiske metoder 7. utgave 2014 finner du her
25. februar 2012

Det norske hjerte, Norsk Kardiologis historie

Boken er ikke lenger til salgs, men dere kan lese den her!
14. februar 2012

GUCH - Norsk barnelegeforening

Norsk Barnelegeforening har en egen web-side om kongenitte hjertesykdommer, som innkluderer GUCH. Dere finner siden under www.guch.info
20. oktober 2011

Marker medlemsskapet med NCS´ pin

NCS´ eksklusive pin/jakkemerke er noe alle medlemmer av Norsk Cardiologisk Selskap bør ha. Bestillingsinformasjon finner du her. Kun 40,- per stykk (+ porto). Les mer her!