16. november 2018

Årets Finnmarkslege 2018

På Finnmark legeforenings medlemsmøte i Skaidi 15. november 2018 ble Harald Gunnar Sunde kåret til årets Finnmarkslege.
10. oktober 2018

Høstkurs "Veien til en lettere hverdag?"

Kurskomiteen i Finnmark legeforening inviterer til kurs 15. og 16. november 2018. Kurset holdes på Skaidi villmarkshotell som ligger sentralt til i Finnmark, der hvor veiene til Alta, Hammerfest og Nordkapp møtes.
04. juni 2018

Derfor er jeg lege - Viktig å ha et godt samarbeid med kommunen

Seks fastleger og en turnuslege i Honningsvåg er ansvarlig som gruppe, for 3200 pasienter. Legene dekker opp fravær ved permisjoner og ferier for hverandre, slik at kommunen ikke trenger vikarer. Dette gir en stabil og god legetjeneste, noe som er avgjørende for å gi befolkningen et godt helsetilbud når uvær setter inn og fly ikke kan lande. Se intervjuet med Bjørn Nordang og Erik Langfeldt, Nordkapp legekontor.