Introduksjonskurs til allmennpraksis

ALIS lanserer nå ett nytt nettkurs som gir deg en god Introduksjon til å jobbe i allmennpraksis.
nettkurs illustrasjon

ALIS-utvalget har sammen med nettkursavdelingen utarbeidet 45-minutterskurset "Introduksjon til allmennpraksis". Kurset er basert på kasuistikker og gir bl.a. et innblikk i driftsformer for fastleger, ulike betingelser ved næringsdrift og fastlønn, regelverk for vikarer og økonomiske rettigheter ved sykdom og permisjon.
Slik finner du kurset:
Klikk her
Følg anvisningene - dvs. logg deg inn som medlem eller ikke-medlem. Er du medlem er brukernavnet medlemsnummer. Klikk "glemt passord dersom du mangler passord.
Inne på nettkursportalen ser du alle våre nettkurs sortert under obligatoriske og valgfrie kurs.
Alle kan starte nettkurset uten kostnad, men dersom man ønsker kursbevis må man fullføre kursprøven og betale kursavgift.