Medlemsmøte for Buskerud og Vestfold, 6. februar 2018

Velkommen til felles medlemsmøte i Drammen for legeforeningene i Vestfold og Buskerud
Tema: Fastlegeordningen. Utfordringer og løsninger?Tid: Tirsdag 6. februar 2018 kl 18.00Sted: Scandic Ambassadeur Drammen, Strømsø torg 7 , 3044 Drammen (like ved jernbanestasjonen)
computer-1149148_640
Illustrasjonsbilde legekontor

Innlegg ved:
- Tom Ole Øren, leder for allmennlegeforeningen (AF) og Aadel Heilemann, seksjonssjef/advokat fra legeforeningen.
- Ole Henrik Bjørkholt, 1. landsråd AF Buskerud
- Gerd-Synne Eidnes, 1. landsråd AF Vestfold

Det innkalles til fellesmøtet etter initiativ fra Allmennlegeforeningen. Fastlegene har opplevd stort press med økende arbeidsmengde de siste årene. Situasjonen har ført til svikt i rekruttering og problemer med å få besatt ledige fastlegestillinger.
Allmennlegeforeningen og legeforeningen drar i disse dager rundt i landet for å få gode innspill som kan være med på å styrke og fornye fastlegeordningen.
Diskusjon.
Enkel bevertning.

Meld deg på ved å sende epost til: vestfoldlegeforening@gmail.com . Angi om du arbeider i Vestfold eller Buskerud.

Velkommen!

Hilsen styrene i Buskerud og Vestfold legeforening.