Medlemsmøte 11. februar 2016

Vestfold legeforening har den store gleden å invitere til medlemsmøte for alle sine medlemmer .Tema for dagen er Ledelse
qualitytbg.JPEG

Per Bleikelia

Sted: Quality Hotel Tønsberg (Oseberg kulturhus)

Tid: Torsdag 11. februar 2016 klokken 1800

Tema blir ledelse ved Administrerende direktør Per Bleikelia

Det serveres mat (buffet) etter møtet for alle påmeldte

Vi har invitert Per Bleikelia til å holde et foredrag om ledelse. Han er adm. dir. ved Ringerike sykehus og er kjent for sin holdning og evne som inspirator og tilrettelegger for sine ansatte. I 2014 ble han kåret til årets leder av legeforeningen.

Da Bleikelia overtok direktørjobben ved Ringerike sykehus for tre år siden kom han til et sykehus med mange problemer og i stort økonomisk uføre. Nå leverer sykehuset på alle fastsatte mål, er i økonomisk balanse og de ansatte er storveis fornøyde. Han er spesielt opptatt av hvorfor fagfolk må lyttes til og hvordan du får alle ansatte til å bli et team, hvor de som jobber med pasienter blir fremhevet.

Påmelding sendes til vestfoldlegeforening@gmail.com  innen 31/1-16.

Vi ber om at alle som ønsker mat etter foredraget skriver dette i mailen.