Høstmøte 12. november 2019

Velkommen til Østfold Legeforenings Medlemsmøte på Thon Hotell i Halden kl 18.

Filmskaper Vanja Larsen viser filmen «Under Samme Tak» – Filmen om sykehuset.

«Under samme tak er filmen om sykehuset, fyrtårnet midt i hjertet av Fredrikstad. Det er en film om liv og død, sorg og omsorg, om håp og mirakler»

Filmen ble vist på et fredagsmøte på Kalnes i juni, men vi synes det er en så vakker film som vi tror mange flere leger i Østfold ville ha glede av å se. Den viser hverdagslivet på det gamle sykehuset i Fredrikstad på en nær måte, i tillegg gir den følelse av et samhold mellom alle helsearbeidere, noe å bli rørt av.

Styret i Østfold legeforening som arrangerer møte, ønsker med bakgrunn i filmen å få en god diskusjon om legers hverdag og virke, både i og utenfor sykehuskroppen.

• Hvordan er arbeidshverdagen i det nye sykehus? - Hva er bedre på Kalnes enn det var i Fredrikstad?
  • Hvordan få til et godt samarbeid mellom leger på sykehuset, i kommunene, i primærhelsetjenesten og i spesialistheletjentesten?
  • Hvordan kan vi gjøre hverandre bedre samarbeidspartnere så vi får til best mulig samhandling og behandling for våre felles pasienter?

Etter film og diskusjoner blir det servert middag ca kl. 20.15.

Vi håper på godt oppmøte og gleder oss til hyggelig samvær med gode samtaler.

PÅMELDING innen søndag 3. november med navn, hvor du jobber og om du ønsker å delta på middagen til ostfold.legeforening@gmail.com