Årsmøteseminar Støtvig Hotel 6.-7.april 2019

Kjære venner og kollega!
Tradisjon tro og på 6. året inviterer Østfold Legeforening til Årsmøteseminar
48411583_10155653803485899_6276286235640070144_o

Vi åpner med et formelt Årsmøte lørdag formiddag kl 10.00. Årsmøtepapirene med årsmelding vil for året bli sendt ut på forhånd til de påmeldte og vil da ikke gjennomgås i detalj på årsmøtet. Det vil bli avholdt valg av årsmøterepresentanter til styret (styreleder, 2 styremedlemmer og 2 vara) for perioden 2019-21 etter innstilling fra valgkomiteen. Vi vil legge til rette for tid til friske diskusjoner og refleksjoner. «Østfoldlegen 2019» blir også tildelt.

Forslag til styrekandidater og årsmøtesaker kan meldes vår foreningssekretær; ostfold.legeforening@gmail.com innen 1. februar 2017.

Etter årsmøte blir felles lunsj i vårlige og flotte omgivelser på Støtvig Hotel. Årsmøtet er gratis for alle som ønsker å delta. Vi trenger påmelding for å beregne antall plasser og lunsj.

Lørdagens Årsmøteseminar følger «Samhandlingssporet»:

«Å navigere en båt med flere kapteiner – i opprørt hav. Hvordan skal leger samarbeide over faggrensene?»

Det blir høyt kvalifiserte innledere:

• Hege Gjessing, Direktør Sykehuset Østfold HF
  • Nina Tangæs Grønvold, Rådmann i Fredrikstad Kommune
  • Sigrid Noreide, Personaldirektør Yara

Etter en forfriskende debatt er det lagt inn en lengre pause sammen med gode kollega, sol, strand og spa. Til kvelden samles vi til en bedre «treretters» i hotellets restaurant.

Søndagen starter vi rolig med en lengre frokost. Kulturelt innslag skal vekke oss til vårsolen før vi samles rund kampanjen «Kloke Valg» - temaet ble foreslått på årsmøte i 2018 og er svært relevant for oss alle!

Avslutningsvis samles vi i yrkesforeningene til «droddling» og problemløsing der hver og en av oss befinner seg hverdagen. Søndagen avsluttes ca kl 12.00

Praktisk info:

• Vi har (inntil videre) holdt av 50 rom på hotellet.
  • Påmeldingsfrist 26.februar og må være bindende slik at vi ikke betaler for rom vi ikke bruker.
  • Påmelding til ostfold.legeforening@gmail.com med navn, spesialitet/utdanningsstilling og arbeidssted. Du vil få en bekreftende mail med ytterligere informasjon.
  • Vi forsøker få seminaret tellende 6 timer (men er ikke godkjent enda)

Påmeldingsavgift:

• Egenandel for ikke spesialister kr. 750,-
  • Egenandel for spesialister kr. 1000,-

Vi ser frem til inspirerende og hyggelig årsmøtehelg med kollegaer fra hele fylket!

Velkommen!

Jens Lind-Larsen