Bli med Oslo legeforening i Pride-paraden

BLI MED Å FEIRE MANGFOLDET I PRIDE PARADEN 1 JULI

Vi inviterer alle medlemmer til å gå sammen med Oslo legeforening og Legeforeningen i toget. 🌈 Oppmøtested: Grønnlandsleiret - vi går som nr. 40.
Legeforeningen i Pridetoget under Oslo Pride. Foto: Legeforeningen

Oslo legeforening/Legeforeningen med egen seksjon i paraden, sammen med Akademikerfellesskapet.
Akademikerne går som nummer 39 i paraden, Oslo legeforening som nummer 40 og Psykologforeningen som 41.

Møt opp i god tid🌈
Oppmøte er fra kl. 12.00. Avmarsjen skjer klokken 13.00 fra Grønlandsleiret i Oslo, fortsetter en runde i Oslo Sentrum og avsluttes i Pride Park i Spikersuppa et par timer senere. Her spiller DJ-duoen Future Duper deg inn i Pride Park til herlig mat og drikke og god stemning. Alle er velkommen til denne storstilte feiringen av glede og fryktløs kjærlighet!

Oppmøtested: Grønnlandsleiret - vi går som nr. 40.

Se mer informasjon på Facebook arrangement