Årsmøte Oppland legeforening 2018

Oppland legeforening inviterer til årsmøte på Nythun Høyfjellstue i Etnedal 15.-16. juni 2018 Påmelding innen 27. mai via e-skjema nederst på siden. NB ! Opplysning om at påmeldingen er kommet til mottaker skal komme opp på skjermen umiddelbart når skjemaet er sendt korrekt. Pålogging er ikke nødvendig.
header-2012

Velkommen til årsmøte !

Arrangementet starter med matbit i låven kl 18.30 fredag 15. juni. Årsmøtet holdes lørdag 16. juni. Program for helgen ligger øverst til høyre på siden her.

Dersom man kun ønsker å delta på lørdagens årsmøte lar det seg gjøre uten kostnad. Men send påmelding slik at vi får varslet Nythun om rett antall til lunch. Skriv kun lørdag i komentarfeltet i påmeldingsskjemaet.

Årsmøtet inkludert opphold og mat er gratis for tillitsvalgte i OLF og deres ledsagere, d.v.s. styret, kurskomite og støttekollegaer.

Det koster kr 500,- for medlemmer i foreningen og kr 750,- for ledsagere inkludert opphold og mat. Bindende påmelding. Påmeldingsfrist 27. mai. Ved manglende oppmøte må egenandel betales.