Høstseminar Ilsetra 13. - 14. november 2015

Vi har også i år gleden av å invitere dere til høstseminar i vakre, høstlige - og kanskje aller helst vinterlige omgivelser på Hafjell fredag 13.- lørdag 14. november 2015.

Tema for lørdagens seminar:

• Legemiddelsamstemming. Riktig medisinlister inn og ut av sykehus. Nytt verktøy for fastleger.
  • Omstilling somatikk. Bredt tema inkl. konsekvenser for kommunehelsetjenesten.

Vi starter som vanlig opp fredag kveld med kåseri og etterfølgende festmiddag.

Praktisk informasjon:
Ilsetra tilbyr komfortable leiligheter med stue, 2 soverom (1 dobbelt og 1 med 2 køyesenger) og felles bad. Man velger hvem man vil dele leilighet med.

Seminaret inkludert opphold og mat er gratis for tillitsvalgte i OLF og deres ledsagere, d.v.s. styret, kurskomite og støttekollegaer.

Det koster kr 500  for medlemmer i foreningen og 750 kr. for ledsagere inkludert opphold og mat. Bindende påmelding -Påmeldingsfrist er: mandag d. 3. november. Ved manglende oppmøte må egenandel betales.

Dersom man kun ønsker å delta på lørdagens seminar lar det seg gjøre uten kostnad. Men send påmelding slik at vi får varslet Ilsetra om rett antall til lunch. Skriv kun lørdag under pkt "ønsker dele leilighet med" i påmeldingsskjema.