Skjema og satser for tillitsvalgte og medlemmer i Møre og Romsdal legeforening

Skjema

Reiseregning/kompensasjon/honorar

Følgende skjema benyttes dersom det skal utbetales reiseutgifter, kompensasjon eller honorar: av reiseutgifter også skal utbetales kompensasjon og/eller honorar:

• reiseregning/kompensasjon/honorar, skjema finner du nederst på denne siden

Diverse utlegg

Følgende skjema benyttes dersom diverse utlegg på vegne av Møre og Romsdal legeforening (som ikke er reise/kompensasjon/honorar) skal refunderes:

• diverse utlegg, skjema finner du nederst på denne siden

Satser

Praksiskompensasjon

Møre og Romsdal legeforening utbetaler praksiskompensasjon iht. Allmennlegeforeningens satser, som følger salærforskriften:

• Hel dag: 11 178 kroner.
  • Halv dag: 5589 kroner.
  • For en time: 1 397 kroner.
  • Salærsats 1 215 kroner.

Møtegodtgjørelse

Det gis godtgjørelse for deltakelse på møter i Møre og Romsdal legeforenings regi og utgjør kr. 960 per møtedag. Det utbetales ikke møtegodtgjørelse sammen med praksiskompensasjon og møtegodtgjørelse utbetales kun i forbindelse med møter utenom ordinær arbeidstid og ikke i kombinasjon med betalte verv.

Innsending

Utgifter kan refunderes på bakgrunn av skjema innsendt per e-post til post@mrlf.no, men skjemaet må være signert.

Møre og Romsdal legeforening
Schultz gate 2-4