Hedmarksseminaret 2019

Påmeldingsfristen er utløpt. Hedmark legeforening inviterer alle medlemmer til Hedmarkseminaret for tredje gang!
Møt kolleger og få faglig påfyll i Trysil fredag 18. - lørdag 19. oktober.
DSCF4624

Årets program er har like høy standard som tidligere. Det er erfarne foredragsholdere og profesjonelle underholdere. Du finner programmet til høyre.

Hedmark legeforening dekker middag, dagpakke og kursavgift for medlemmene. Overnatting og reise betales selv (og dekkes delvis av fond)

For deltakere som ikke er medlemmer i Hedmark legeforening er kursavgiften kr 1 000,00 + obligatorisk dagpakke kr 595,00 + festmiddag kr 600,00.

Påmeldingsfristen er utløpt.

Det er plass til 50 deltagere, fortløpende påmelding - ikke nøl! Se skjema nedenfor.

Fristen for påmelding er 20. september 2019. Dersom det ikke avbestilles innen 1. oktober blir den påmeldte fakturert for utgiftene til overnatting og middag. Avmelding gjøres til leder@hedmark.legeforeningen.no.

Seminaret er godkjent for alle spesialiteter.