18. november 2019

Nyhetsbrev - Det nye sykehuset i Drammen er i farta

12. november 2019

Det nye sykehuset i Drammen er i farta.

«Nytt sykehus Drammen. Hva betyr det for Vestre Viken HF og samarbeidspartnere?» var tema for Buskerud legeforenings medlemsmøte på Hotell Scandic Ambassadør, Drammen, 6.11.19.
30. oktober 2019

Det nye sykehuset i Drammen. Medlemsmøte - Meld deg på!

30. september 2019

Det nye sykehuset i Drammen. Velkommen til medlemsmøte!

VELKOMMEN til Buskerud legeforenings medlemsmøte onsdag 6.11.19. kl 18-20, Drammen. Sett av tiden! Nærmere opplysninger om møtested og påmeldingsskjema kommer i ny melding. Hvordan blir arbeidsforholdene for sykehuslegene og hvilke konsekvenser vil det ha for samarbeidet med primærhelsetjenesten i Buskerud?
09. mai 2019

Nils Kristian Klev ny leder i Allmennlegeforeningen

Nils Kristian Klev, fastlege i Røyken, er akkurat valgt til ny leder i Allmennlegeforeningen!
08. april 2019

Aktive nestorer årets leger i Buskerud

På det nylig avholdte årsmøtet for Buskerud legeforening, ble Harald Lystad og Nils Rune Nilsen tildelt æresprisen “Årets Buskerudlege 2019”.
08. april 2019

Meget vellykket årsmøte på Kleivstua

Vel 70 deltagere var samlet til årsmøte på det det tradisjonsrike hotellet Kleivstua til årsmøte. Mange hadde med seg ledsagere da Buskerud legeforening ved denne anledning hadde sett seg i stand til å invitere både deltagere med ledsagere til festmiddag og overnatting på Sundvollen hotell som ligger like i nærheten.
22. mars 2019

Sensasjonelt malerifunn på årets Pizzakurs

Kurslederne for Buskerud legeforenings etterutdanningskurs for allmennleger, Hans-Gunnar Wear-Hansen og Steinar Fretland var oppglødd etter funnet.
30. januar 2019

Innkalling til årsmøte. Påmeldingsskjema

BLF innkaller medlemmene til ordinært årsmøte på fredag 5.april klokken 18.00 Kleivstua, Hole. Årsmøteinnkallingen finner du vedlagt.

Side 1 av 2