Kasuistikker og åpne foredrag til Høstmøtet i NFKNF 2023

Nå kan du melde deg på for å holde innlegg på Høstmøtet i Bergen 2023.
nfkn logo

På det kommende Høstmøtet er det satt av tid til både kasuistikker og åpne foredrag, fordi vi synes det er viktig at foreningens aktiviteter er godt forankret i våre medlemmer og hva som rører seg ute i feltet.

Vi kjører derfor en kasuistikk-konkurranse, med en liten premie til kasuistikken som får flest stemmer. Tanken er korte presentasjoner, på ca 10-15 minutter pr kasuistikk. Det trenger ikke være en lang og komplisert sak - det er ofte gode læringspunkt også i korte og "enkle" kasuistikker!

I tillegg ønsker vi en bolk med åpne foredrag, som da ikke er kasuistikk-basert, men kan handle om et tema man brenner for eller arbeider med og som kan være av relevans og interesse for resten av foreningen. Her tenker vi kanskje 15-30 minutter pr foredrag, men dette kan avtales individuelt.

Har du en spennende og/eller lærerik kasuistikk å dele, eller et tema du brenner for som du ønsker å dele send oss gjerne en mail til anette.engelsen.eian@helse-bergen.no. Frist for melding av kasuistikker og åpne foredrag har vi foreløpig satt til 18 oktober, men send oss gjerne forslag så raskt som mulig!

Mvh

Programkomiteen i Bergen