EADV - viktig informasjon om medlemskap

Betal medlemsavgiften din i EADV snarest mulig

Til alle norske medlemmer av EADV:

Fristen for å betale medlemsavgiften i EADV for 2024 er 31.1.2024. Per 22.12.2023 hadde 30 medlemmer med stemmerett betalt, mens 88 ikke hadde betalt. For at Norge skal beholde sine 2 medlemmer i EADVs styre, må minst 101 medlemmer ha betalt innen fristen.

Vi ber derfor om at alle norske EADV-medlemmer betaler sin medlemsavgift snarest mulig og ikke senere enn utgangen av januar. Betalingen skjer på denne nettlenken:

How to renew your annual EADV Membership | eadv.org

Medlemskap i EADV innebærer bl.a. redusert kongressavgift til EADVs vårsymposium (i år på Malta) og EADV-kongressen om høsten (i år i Amsterdam) og tilgang til EADVs to tidsskifter, blant annet Journal of the European Academy of Dermatology and Venereology. Andre fordeler fremgår av denne nettsiden:

PowerPoint Presentation (eadv.org)

På forhånd takk!