Gratulasjoner til Florence Dalgard for støtte fra EADV

Til alle NFDV-medlemmer!

Jeg er norsk representant i EADV og medlem av komiteen som vurderer hvilke prosjekter som skal få støtte fra EADV – Project Proposal and Review Committee(PPRC).

Komiteen har nå bestemt å gi finansiell støtte til Florence Dalgards prosjekt «The Burden of Skin Disease: Stigmatisation and Body Image Impairment in Dermatological Patients. An Observational Multi-Center Study in 16 European Countries» med hele 20.000 Euros!

EADVs Project Proposal and Review Committee er en fin kilde for finansiering av internasjonale prosjekter. Deltakelse i EADVs Task Force er en fin måte å komme inn i slike internasjonale prosjekter.

Ta kontakt med meg hvis dere trenger mer informasjon om PPRC eller EADV Task Force.

Thrasyvoulos Tzellos