Ny sekretariatsleder i NAMF og hilsen fra avtroppende

Jan Eikeland overtar etter Bjørn Oscar Hoftvedt som sekretariatsleder for Norsk arbeidsmedisinsk forening fra 1.9. 2015.
namfsekr2015
Bjørn Oscar Hoftvedt og Jan Eikeland, hhv avtroppende og påtroppende sekretariatsleder NAMF

Jan har bred erfaring fra media, er jurist og er ansatt i avdeling for jus og arbeidsliv i Legeforeningen.

Bjørn Oscar har vært sekretariatsleder for NAMF siden høsten 1994 og foreningen er svært takknemlig for arbeidet han har utført på en meget tilfredsstillende måte  i mer enn 20 år for norsk arbeidsmedisin.

Knut Skyberg

Leder

Som oppfølging av dette ønsker også avtroppende, Bjørn Oscar Hoftvedt å sende en hilsen til alle arbeidsmedisinere:

Kjære venner arbeidsmedisinerne

Tusen takk for 21 hyggelige år. Det var en lykke at det var Norsk arbeidsmedisinsk forening daværende generalsekretær, Harry Martin Svabø, ba meg overta sekretariatsfunksjonen for i 1994. Dere har vært trivelige å være sammen med og har alltid tatt meg vel i mot. Jeg vil også takke for et godt samarbeid med styrene, og de fem styrelederne Asbjørn Kverneland, Jostein Waage, Anne Margrethe Birkeland, Ørn Terje Foss, Kristian Vetlesen og Knut Skyberg, og nå de siste årene Marit Skogstad og Tore Tynes i Nfam.

Jeg ønsker dere lykke til videre med arbeidet for å styrke statusen til faget og utbre behovet for arbeidsmedisinerens sentrale rolle i bedriftshelsetjenesten.

Vennlig hilsen

Bjørn Oscar