Tilgang til nettbaserte kurs og andre ressurser

Tips om kurs og andre nettbaserte ressurser som gjøres tilgjengelig som følge av økte oppfordringer om sosial distansering og bruk av hjemmekontor.

Nedenfor finner dere informasjon om nettbaserte kurs og andre nettbaserte ressurser som er gjort tilgjengelig i forbindelse med koronavirus-pandemien.
Rabattkoder/Påloggingsinformasjon legges kun ut hvis kursarrangør har oppfordret til deling.

Tips gjerne nettredaktør om flere ressurser.

Nettbaserte kurs:
USCAP har en rekke nettbaserte kurs i kurskatalogen sin.
USCAP-kurset Modern surgical pathology through the expert eyes of APSS-USCAP er tilgjengelig gratis, bruk kode USCAP4jkw7p
Nordic Institue of Virtual Dermatopathology har laget en modul med 10 kasus. Registrer deg som "New user" med Activation Key. Fyll ut personlig informasjon, og bruk Activation Key "Nordic".

Andre nettressurser:
Universitetsforlaget har åpnet Idunn (tidsskrifter og Universitetsforlagets bøker).
Flere biblioteker har digitale løsninger lokalt. Nasjonalbiblioteket har nylig lansert et digitalt nasjonalt lånekort hvor man kan få tilgang til nasjonale bibliotektjenester.