Årsmøte og årsmøtekurs 2024

Årsmøtekurs i samfunnsmedisin arrangeres for første gang i Finnmark. Norsam og LSA ønsker velkommen til Alta 28.-29. august. Les mer om arrangementet og påmelding her.
Scandic Alta

De samfunnsmedisinske foreningene LSA (Leger i samfunnsmedisinsk arbeid) og Norsam (Norsk samfunnsmedisinsk forening) viderefører tradisjonen med felles årsmøtekurs.

For første gang gjennomføres dette i Finnmark, på Scandic hotel i Alta. Årsmøtekurset går over to dager, onsdag 28.8 og torsdag 29.8.

Fagprogram
Den faglige delen av programmet starter onsdag morgen. Deltakere med reisevei forventes å ankomme tirsdag ettermiddag/kveld. Kurset avsluttes med lunsj torsdag 29.8 slik at det skal korrespondere med direktefly til Oslo.

Norsam er ansvarlig arrangør for kurset og foreningens styre er kurskomite for faginnholdet. Årsmøtekurset setter fokus på hvordan prioritere riktig i forventningssamfunnet, barn og unges psykiske helse og urolige tider.

Her er programmet (med forbehold om justeringer):
Program årsmøtekurs 2024.pdf

Årsmøter
Årsmøtene i LSA og Norsam gjennomføre på ettermiddagen onsdag 28.8.
- LSA kl 16.00
- Norsam kl 17.00
Innkalling og saksdokumenter sendes ut fra foreningene i forkant av årsmøtene.

Sosialt program, hotellbestilling og praktisk informasjon
Vi legger opp til at deltakere med reisevei ankommer på ettermiddag/kveld tirsdag 27.8. Vi inviterer til en uformell sammenkomst, såkalt "get-together" fra kl 20 den 27.8.

Onsdag 28.8 blir det sosial sammenkomst med årsmøtemiddag utenfor hotellet. Sted er under planlegging.

Det er felles bestiling av hotellrom/overnatting på årsmøtekurset.

Påmelding til årsmøtekurs, hotellbestilling, velkomst tirsdag 27.8 og årsmøtemiddag 28.8 skjer her:
Påmeldingsskjema årsmøtekurs 2024

Påmeldingsfrist er 30. juni. Det er ingen grunn til å vente med påmeldingen dersom en planlegger å delta.

Ved forfall eller endringer i påmelding send e-post til kurs.norsam@gmail.com

Priser:
Kursavgift kr 4000 (kr 2000 for en kursdag)
Dagpakke/lunsj kr 500 pr kursdag
Velkomst tirsdag 27.8 kr 300
Årsmøtemiddag onsdag 28.8 kr 700

Vi håper å møte mange engasjerte samfunnsmedisinere i Alta!

Norsk samfunnsmedisinsk forening (Norsam)